06 38140839      info@stichtingkraktie.nl | stichtingkraktie@gmail.com

CONTACT

Gezelligheid op de woensdag in de buurtkeuken en huiskamer van Kraktie Community

Elke woensdagmiddag tussen 16:00 en 17:00 uur is er een gezellig samenzijn voor senioren. Tijdens deze bijeenkomsten komen wekelijks verschillende onderwerpen aan bod. Zo kunnen de senioren praten over onderwerpen die hen interesseren, zoals geschiedenis, cultuur, politiek of kunst en meer. Ook zijn er regelmatig gastsprekers uitgenodigd om hun kennis te delen.

De bijeenkomsten zijn een perfecte gelegenheid voor senioren om elkaar te ontmoeten, nieuwe vrienden te maken en ervaringen uit te wisselen. Iedereen is welkom om deel te nemen en de sfeer is altijd warm en gezellig. Het maken van nieuwe vrienden lukt aardig. Senioren brengen anderen mee en ze trekken er verder op uit om andere gelegenheden te bezoeken.

Zo was er bijvoorbeeld een presentatie van een senior die vroeger reisleidster was en foto’s liet zien van de vele landen die ze had bezocht. Hierdoor ontstonden er boeiende gesprekken over reizen en culturele verschillen tussen landen.

Maar ook onderwerpen zoals het slavernij verleden van Suriname kwamen aan bod op een woensdagmiddag. Veel senioren wisten niet veel over dit onderwerp en het was dan ook bijzonder om hierover te praten en meer kennis op te doen.

Na afloop van de bijeenkomsten wordt er gezamenlijk gegeten. Een warme maaltijd die bereid wordt door de vrijwilligers van de buurtkeuken. Dit is een mooie gelegenheid om met elkaar na te praten onder het genot van een kopje koffie of thee.

Al met al zijn de woensdagmiddag bijeenkomsten een groot succes. Het is een plek waar senioren kunnen leren, elkaar kunnen ontmoeten en zich kunnen vermaken. Iedereen is welkom om mee te doen en we hopen dat er nog vele mooie momenten zullen volgen.

Dus nodigen we alle senioren uit om mee te doen met onze gezellige bijeenkomsten op woensdagmiddag van 16:00 tot 17:00 uur en aansluitend een heerlijke warme maaltijd. De avond eindigt om 19:00 uur. Tot dan!

Bezoek onze website www.buurtkeukenzo.nl en reserveer je maaltijd. Wil je niet mee-eten? Geen probleem, je bent alsnog welkom vanaf 16 u om gezellig met ons mee te doen.

Amsterdam, 1 april 2023.