06 38140839      info@stichtingkraktie.nl | stichtingkraktie@gmail.com

Jongeren training met succes afgerond

Van 16 april tot en met 11 juni 2022 hebben wij voor jongeren een training georganiseerd in de G buurt.

De afronding van de weerbaarheidstraining voor jongeren tussen de 9 en 15 jaar oud was een groot succes. Gedurende de training hebben de twaalf jongeren die hebben deelgenomen aan de training veel geleerd over verschillende onderwerpen die relevant zijn voor hun leeftijdsgroep. Het certificaat dat ze aan het einde ontvingen was dan ook een terechte beloning voor hun inzet.

De training omvatte verschillende onderwerpen, zoals de puberteit, verliefdheid, preventie tegen tienerzwangerschap en relaties. Ook leerden de jongeren over veilig wonen in de buurt en het vermijden van problemen. Dit zijn allemaal belangrijke onderwerpen waar jongeren van deze leeftijd mee te maken kunnen krijgen en waar ze zich bewust van moeten zijn.

De training was niet alleen leerzaam, maar ook gezellig. De jongeren kregen de kans om elkaar beter te leren kennen en vriendschappen te sluiten. Dit heeft bijgedragen aan een positieve sfeer tijdens de training en heeft ervoor gezorgd dat de jongeren zich comfortabel voelden om openlijk te praten over de onderwerpen die aan bod kwamen.

Aan het einde van de training kregen de jongeren een beloning, wat voor extra motivatie zorgde. Het is belangrijk om jongeren te erkennen en te belonen voor hun harde werk en inzet. Het certificaat was een mooie manier om de jongeren te laten zien dat ze trots mogen zijn op hun prestaties.

De afronding van de weerbaarheidstraining was een succesvolle en waardevolle ervaring voor de jongeren die hebben deelgenomen. Ze hebben belangrijke kennis opgedaan en hebben de vaardigheden ontwikkeld om hun eigen weerbaarheid te vergroten. We hopen dat ze deze vaardigheden in de toekomst zullen blijven gebruiken en dat ze zich gesterkt voelen in het maken van goede keuzes voor zichzelf.

Wij blikken terug op een leuke tijd met de jongeren.

Amsterdam, 30 juni 2022.

Jongeren training met succes afgerond